rbiafdn

rbiafdn
@Mycrieroway
Cemal Süreya 13 yaşında Dostoyevski’yi okumuş ve “O gün bugündür huzurum yoktur.” demiş. Ben ise tam olarak 25 yaşında bu duyguyu hissediyorum. Hayata 12 yıl geç kaldım!
Edebiyat
rbiafdn
Geç kalmış olabilirsin ama çok güzel yetişmişsin abi, bende senin gibi bir sürü kitap okumak isterdim ama çok meşgulüm(yani en azından ben öyle hissediyorum :)). )
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saatlerdir c çalışıp, program yazarken tam karşımda felsefeyle ilgili bir kitaptan not çıkarıp vizeye çalışan bir kız var... Bölümümü çok seviyorum ama psikoloji, sosyoloji, felsefe, edebiyat türevi bölümler okuyan insanlara imreniyorum yani düşünsenize kitap okumak için ayrıyetten zaman yaratman gerekmiyor meslek olarak yapıyorsun, araştırıyorsun
rbiafdn
aa bu şey değil mi? ben.
5/10
·504 syf.··
2018 3. kitabı
Bu kitabı okumadan önce bitiremem diye düşünüyordum ama kitap sardı ve bitmesini istemedim çünkü bundan başka güzel kitap yoktur diye düşünmüştüm. O kadar çok sevmiştim. Ama bir yandan bitmesini istedim çünkü sonunu merak ediyordum. Mutlu biteceği kesindi ve sonu mutlu bitenleri fazla sevmemişimdir. Ama yine de bu kitabı sevdim. Bu kitap bittikten sonra diğer kitaplarını almak için can atıyordum ama hiçbir yerde bulamadım o süre boyunca da Stefan Zweig'ın kitaplarını okudum ve güzel kitap nedir işte o zaman anladım. Keşke bu kitabın diğer kitaplarını almasaydım diyorum. Keşke tadında bıraksaydım. Başka kitaplar okuyabilmek için de bu kitapları mecbur bitirmem gerekiyor... Neden böyle bir yazı yazdığımı bilmiyorum. Sanırım içimdekini dökmek istedim..
ArafJamie McGuire · Yabancı Yayınevi · 2013741 okunma
İbrahim isimli okura yanıt verildi
rbiafdn
Ama yinede kendimi kötü hissediyorum. Herşey düzenli olsun istiyorum. Önce fazlalıkları ortadan kaldırmak zorundaymışım gibi hissediyorum.😕 Yinede bu güzel yorumun için teşekkür ederim🙏😊
5/10
·504 syf.··
2018 3. kitabı
Bu kitabı okumadan önce bitiremem diye düşünüyordum ama kitap sardı ve bitmesini istemedim çünkü bundan başka güzel kitap yoktur diye düşünmüştüm. O kadar çok sevmiştim. Ama bir yandan bitmesini istedim çünkü sonunu merak ediyordum. Mutlu biteceği kesindi ve sonu mutlu bitenleri fazla sevmemişimdir. Ama yine de bu kitabı sevdim. Bu kitap bittikten sonra diğer kitaplarını almak için can atıyordum ama hiçbir yerde bulamadım o süre boyunca da Stefan Zweig'ın kitaplarını okudum ve güzel kitap nedir işte o zaman anladım. Keşke bu kitabın diğer kitaplarını almasaydım diyorum. Keşke tadında bıraksaydım. Başka kitaplar okuyabilmek için de bu kitapları mecbur bitirmem gerekiyor... Neden böyle bir yazı yazdığımı bilmiyorum. Sanırım içimdekini dökmek istedim..
ArafJamie McGuire · Yabancı Yayınevi · 2013741 okunma
İbrahim isimli okura yanıt verildi
rbiafdn
Çok saol. Benim için güzel bir motivasyon oldu. 😊