Kitap tam bir vakit kaybı. Gerçekliği tarihi gelişmelerle bile örtüşmeyen bir çok şüpheli bilgiyi okuyucunun başından aşağı boca ederek manipüle etmeye çalışmış. Fantastik bir hayal dünyası sanki günümüzde gizlenen bir gerçekmiş gibi sunulmuş. Vakti kıymetli olanlara asla tavsiye etmem...
Okuduğum en kallavi 4 İskender Pala romanı içinde acaba Efsane mi? Babil’de ölüm İstanbul’da aşk mı bugüne kadar okuduğum en iyi roman? diye beni içinden çıkamadığım paradoksa sürükleyen kitap...