Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm.
Hayır! içinde yetiştikleri ortam onları sürekli olarak kültürle ilgilenmeyen,düşünmeyen, sorgulamayan bir sürü insanı olmaya zorluyor .Okuyan yazan, tehlikeli sorular soran,adaletsiz düzeni sorgulayan bireyler o ortamın işine gelmiyor.