mehmet zeki çelenk

mehmet zeki çelenk
@Mzcelenk
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir illüzyondu istanbul. Belki de kocamış bir sihirbazın sarpa saran numarasıydı.
Toplum iki tür insanın hüznünü görmek istemez: bir palyaçaların bir de fahişelerin .
Hayır! içinde yetiştikleri ortam onları sürekli olarak kültürle ilgilenmeyen,düşünmeyen, sorgulamayan bir sürü insanı olmaya zorluyor .Okuyan yazan, tehlikeli sorular soran,adaletsiz düzeni sorgulayan bireyler o ortamın işine gelmiyor.
Bir delikanlının anasından öğrendiği dili konuşuyor diye dayak yemesini düşünebiliyor musunuz?