Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayır! içinde yetiştikleri ortam onları sürekli olarak kültürle ilgilenmeyen,düşünmeyen, sorgulamayan bir sürü insanı olmaya zorluyor .Okuyan yazan, tehlikeli sorular soran,adaletsiz düzeni sorgulayan bireyler o ortamın işine gelmiyor.