mehmet zeki çelenk

mehmet zeki çelenk
@Mzcelenk
Esasında hayatın uzunluğu süresinde değil, hissedilişindedir. Kelebekler hayatı çok uzun hissettikleri için, bu hayat niye bitmiyor diye sıkıntıdan, bıkkınlıktan ölüyorlardır belki de kim bilir?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çünkü ben yaşadım. Onlar ise sadece var oldular.Ben hayatı yudum yudum içtim. Onlarsa bir kahveye benzeyen bu hayatın sadece köpüğünü yudumladılar.
"Kafeste doğan kuşlar, uçabilmenin bir hastalık olduğunu düşünürler "
"Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir.Çoğu insan sadece var olur."
Sorun,görünenlerde değil,gözlerdedir,bakışlardadır.