Stefan Zweig'in okuduğum ilk kitabıydı, kesinlikle son olmayacak. Yazara karşı çok ön yargılıydım, ancak kitabı okuduktan sonra bu güne dek okumadığım için pişman oldum. Kesinlikle kalbimde yer etti
Bir kadının 24 saati bu şekilde ince ince işlemek, yaşadığı olayları, hislerini bu şekilde anlatabilmek ve bunları 71 sayfaya sığdırabilmek... Büyülendim.
Kitapta dul bir kadının, kendinden yaşça küçük bir gence, bulunduğu durumdan kurtulabilmesi için yardım etmek istemesi ve sonrasında gelişen olaylarda neler hissettiği çok yoğun bir şekilde anlatılmış. Kitabı okurken kendimi kitabın içinde buldum. Bazen olayları karşıdan izledim, bazense bizzat kadının kendisi oldum. Tavsiyemdir.
Benim gibi Zweig okumamışlar varsa, bu kitaptan başlayabilir.