Köylü

Köylü
@NKoylu
Sığınağım kitaplarım... youtube.com/watch?v=erwLhFO...

Köylü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2020 10. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma
Köylü
Yıllar önce okuduğumda kitabın içinde gibi hissetmiştim fakat bugün olaylar tam da bu kitaptaki gibi oluyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
35×50
Ve bir tablom daha bitmiş bulunmakta.
Art
Köylü
👏🏻👏🏻👏🏻
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.”
Köylü
Küsünce en kötüsü hayallerden vazgeçiliyor
Nasıl sildik ama okurken aptal aptal gülümsediğimiz mesajları...
Köylü
Silerken acıtıyor ama...