“Bazen kimseyi dinlemeyip içinden geleni yapmak gerekir. Mutlu olmak için. Bazen susman gerekir. Büyüklüğün sende kaldığını anlamaları için. Bazen, görmezden gelmen gerekir. Sonradan olanları görmek için. Bazen, sana değer vermeyenlerin hayatından çekip çıkman gerekir. Tek başına da mutlu olabileceğini herkese kanıtlamak için. Ve bazen, yokluğunda seni özleyen birilerinin olduğunu bilmen gerekir. Çıkarsız hesapsız, her ne olursan ol seni; sen olduğun için seven birilerinin olduğunu hissetmen için.”