N.

N.
@N_k29
Gemiler batınca acır mı denizin canı?
İnsanı mutluluk kadar sağlık katan bir şey yoktur ve en büyük mutluluk da bir başka insanı mutlu etmektir.
Reklam
"Evde bir ölü var, farkında değil misiniz?" "O benim." dedi, "Bu kışı çıkaramayacağım."
O ancak yaşamın içinde canlanırdı, yalnızlıkta çöküp gölgeye dönüşürdü.
Beni oraya sürükleyen belki de bilinçaltındaki tesadüfen bir kez daha karşılaşma umuduydu. Fakat o görünmedi. Bir sürü ilgisiz insan gelip geçtiği, postacı, marangoz, şişman bir satıcı kadın binaya girip çıktılar, sokaktan hiç umursamadığım onca kişi geçti, bir tek o gelmedi.
Zaten belli bir amacı olmayan her şey bir yanılgıdan ibarettir.