Nadide

En büyük,en şerefli eserimiz doğru dürüst yaşamaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçi arınmamışsa neler bekler insanı,Kendi kendiyle ne savaşlar eder boşuna,Tutkuları içinde ne kemirici kaygılar, Ne korkular içinde kıvranır insan! Ne çöküntüler yapar bizde gurur şehvet Öfke gevşeklik ve tembellik !

Nadide

, şu anda okuyor
314 syf.
Montaigne
8.4/10 · 65,7bin okunma

Nadide

, bir kitap okudu
10/10
·74 syf.·
2022 6. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
"Sanki bir tepenin yukarısına zorlukla çıkan,zirveye vardıktan sonra da,yavaşça ve sorunsuzca aşağı süzülen bir araba gibiydi"