Milyonlarca insan bedenen, ruhen, fikren ve ahlaken çürürken hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor. Sanki
herkesin karakteri bozulmuş veya herkes bu yozlaşmışlığa alışmış gibi bunu çok olağan bir durum sanıyor. Peki ama böyle mi olmak zorunda? Milyonlarca insan doğuyor, sefalet içinde yaşıyor ve ölüyor. Peki ama böyle mi olmak zorunda? Aralarında azımsanamayacak sayıda zeki insanlar bulunmasına rağmen milyonlarca insan akılsız hayvanlardan farksız yaşıyor. Milyonlarca kardeşiniz kaba, zalim ve şehvet düşkünüdür. Peki ama böyle mi olmak zorunda? ‘Evet böyle olmalıdır’ diye yüzlerce kez tekrarlanan iğrenç sözlerden utanmıyor musunuz?