Bir tarafta kadınlar ve alıştıkları acılar. Diğer tarafta kendi aciziyetlerini kadın üzerinden temize çeken zavallı erkekler. Çarpıcı ve su gibi akan bir roman. Sadece yazar neden Feray’ı okurken Şebnem Ferah’ı, Özden’i okurken Özlem Tekin’i, Olvos’u görünce de Volvox’u hatırlamamızı istedi bilemiyorum.”Aşk her şeyi affeder mi?” Ve rastalı saçlarla da bunu pekiştirdi.