Hepimiz sürekli işlerimiz yürüsün, daha rahat olalım diye birilerine istediğimizden daha şık davranıyoruz, yeri geliyor yaptıklarını görmezden geliyoruz, hak etmeseler bile alttan alıyoruz. Aslında işte o an özgürlüğümüzü kaybediyoruz. Böyle bakıldığında, yani çok temel bir özgürlükten bahsedildiğinde bana bir tane bile özgür insan gösteremezsiniz. Matruşka olmuş bu hayat,
herkes birbirinin içinde ve herkes birbirine mecbur.
Kısa dünya hayatında hırsların peşine düşüp hiç ölmeyecekmiş gibi kendinizi parçalamak, özünüzü felakete sürüklemek demektir. Bu dünyadan nice krallar, hükümdarlar, nice varlıklı insanlar yanlarına hiçbir şey almadan çekip gitmediler mi? Bunu sürekli akılda tutmak insanı hata yapmaktan alıkoyar.