İnsan hiçbir şeye, inansa da inanmasa da önyargıyla bakmamalı.
Çok inançlı biri sayılmam ama inandığım mantıklı bulduğum birçok kısım vardı.
Aynı şekilde sorguladığım anlam veremediğim birçok konu da...
Kitabın en çok övgüyü hak eden olayı dini bir yobaz gibi konulara çoğunlukla yaklaşmamış, bilimsel bir perspektifle yaklaşmış filozoflardan bilim adamlarından görüşler ve alıntılar yaparak her bir konunun detayına akıl yoluyla ilerlenmiş.
He, sorum kalmadı mı, kaldı. Ama bir çok soruma da cevap verdi ve bana başka bakış açıları yarattı.
Tavsiye niteliği taşır, okuyunuz.