Kezo Nar

Kezo Nar
@Narecan
Tırtılın Yolun Sonu dediğine , ALLAH Kelebek demiş Hiçbirimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.MEVLAM neyler neylerse güzel eyler SEWGİLİ DOST
Sözün kısası duygularım yoktur; yalnızca bir makineyim ben
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir dostun olacak, senden daha güzel. Kendini güzel hissettiğin zamanlarda kalkıp yanına gideceksin, onun güzelliğini görüp kendi çirkinliğini fark edeceksin. Kendini çirkin hissettiğin zamanlarda kalkıp yanına gideceksin güzel dostunun, güzelleşeceksin. Senin çirkinliğini fark ettirecek kadar güzel bir dostun olacak ki elindeki güzellikle yetinmeyesin, daha ötesinin derdine düşesin...
Kimse giremez yazıp astım kalbimin kapısına.O gül yüzlü oturdu başköşeye.Güldü; ben okuma bilmem dedi.Bilenlerin geri döndüğü nice kapılar vardır ki bilmeyenlerin önünde açılır ardına kadar.
Herkes çok acımasızdı, içimi dökebileceğim kimse yoktu. Bazen bir köşeye çekilir, içimi çeke çeke ağlardım...
"Aldanmış olabilirdim ama bana öyle geliyor ki bir insanın kişiliğini , gülüşünden öğrenebilirsiniz ve eğer daha ilk karşılaşmada bu yabancı size candan bir şekilde gülüyorsa , hiç kuşkusuz onun iyi bir insan olduğunu söyleyebilirsiniz."