Her şey olacağina varir.Biri ya da bir şey senin için doğruysa nasipse eğer , hayat o şeye ya da o insana seni daima götürür .Bütün engellere rağmen o yolun sonuna varirsin .O yolun sonu insana herşeye değermiş dedirtir. Bunlar olur, olacak.sadece zamani var sadece sabret 🤲🏻🤲🏻
Her şey bitti mi? Zannetmem. İkimizin de çocuk olmadığımızı biliyorum. Yalnız bir müddet dinlenmek ve birbirimizden uzak kalmak lazım. Ta birbirimizi tekrar görmek ihtiyacını şiddetle duyuncaya kadar...