Kezo Nar

Kezo Nar
@Narecan
Tırtılın Yolun Sonu dediğine , ALLAH Kelebek demiş Hiçbirimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.MEVLAM neyler neylerse güzel eyler SEWGİLİ DOST
Çoktan beri kendi başıma bırakılmaya alışmıştım, aynı zamanda ne kadar yalnız olduğumu ise o sırada anladım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biri, İmam Şafii'ye dedi ki * Zorluk ve sıkıntı anında etrafımızda hiç bir insan kalmıyor. * İmam Şafii dedi ki: Eğer insanlar zorluk anında senden kopuyorlarsa, Bil ki; senin işini (ALLAH) azze ve celle üstlenmek istiyor. Ve unutma ki vekil olarak (ALLAH )yeter..
İnsanların çoğu yirmi beş yaşında mahvolmuştur.
Bazen iki insanın birbirine ne kadar ihtiyaç duyduğunu anlaması için yollarının ayrılması gerekir.
İnsan ve Duygular
Ben üzgündüm. Ama onlara "yorgunum" dedim."