"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Nasıl olsa bin yılda yaşasak,bin yılda sevsek birbirimizi yarım kalacağız seninle.
Seninle yol yürümek yoldaş olmak büyük keyifti. Yamanın da güzel olabileceğini senin aşkınla öğrendim. Sana,yarım kalmış bir mutluluk arayışını miras bırakıp ışıl ışıl gülümseyen gözlerinden yıldızları amanet alıyorum...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Davranışlarımıza yön veren nedenleri düşünmekten uzaklaştıkça özgürlükten de uzaklaşıyoruz.
Bir papatya ya da bir bakteri kadar bile özgür olmadığımizın farkında değiliz.
Ben hayatın amacının mutluluk olduğuna inanmayanlardanım galiba.
Dünyadaki varlığıma kendimce bir değer katmaya çalışıyorum.
Hayatımın anlamını kendim yaratmaya çabalıyorum. "Yaşamak için bir sebebiniz varsa her şeyle baş edebilrsiniz." Anlamlı bir hayat zorluklar icinde gecse de son derece tatmin edici.
Bence mutluluk atmosferde sınırsızca ve özgürce dolaşan radyo frekansları gibidir. Belli bir yerde değildir, her yerdedir. Onu yakalamak için peşinden koşmana gerek yoktur, yapman gereken tek şey doğru frekansı bulmaktır. Seni mutlu edecek sesi dünyanın her yerinde bu şekilde duyabilirsin, peşinden koşmana gerek yok yani.