Narin

Narin
"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"

Narin

, bir kitap okudu
10/10
·300 syf.··
Beğendi
·
18 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma
Reklam
" Yüreğimin diğer yarısı" Gözyaşlarıyla yıkamaya gittim Hasrey dolu busenin dağladığı yeri duraklarımdan.. Gittim, yarım kalmak için bu şarkıda, gittim söylenmeyen şeylerle şerefimi kurtarmaya...
Sevgide de askta da böyledir bu. Kendi anlam arayışını bağnaz bir öncü gibi sevdiğine dayatan kişi onu ancak köleliğe yaklaştırır,özgürlüğe değil. Evet özgürlüğü olmayanın "anlamı" da olmaz, " anlamı" olmayanın mutluluğuda olmaz... Inciyi seveceksen bir gerdanda sallanan kolyede değil, denizin en dibindeki istiridyenin içinde seveceksim..
Insanlar birbirinin yaşamına anlam katabilirler ama ne anlamın tekelini elinde tutabilirler ne de başkasının adına bir anlam inşa edebilirler. Her bünye kendinde yaratabilir ancak kendi anlamını..
Düşünsene; ben seni seviyorum, o yüzden özgürlüğünü,mutluluğunu, yaşamının anlamını çelik kasama kilitliyorum. Bu nasıl sevmek halidir böyle?
Reklam