Narin

Narin
"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Yüreğim yerinden koptu sanki... Gönlümden değil vicdanımdan gelen bir ürpertiyle kaçırdım bakışlarımı hemen. O gün, orda sarsılsaydım kimse koparamazdı herhalde beni ondan..
Reklam
Çok güzeldi perihan,kocam kahverengi gözleri, uzun örgülü saçları vardı. Incecikti, uzun boyluydu..
Okulların kapalı olmasının nedeni yollar değildi, yakacak bir şey kalmamıştı, soğuktan ders yapılmıyordu..
" Gözlerinde ne korku vardı ne de merhamet isteği"..
" Bizde misafire niye geldiği, ne zaman gideceği sorulmaz".. Kim olursa olsun evimizin eşiğinden içeri giren herkesin başımızın üzerinde yeri vardır."
Reklam