Narin

Narin
"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Yapmış olmaktan gurur duyacağınız çok fazla şey olmayabilir hayatınızda. Bunu biliyor olmak sizi huzursuz etsede, kahrolmazsınız en azından. Tersinden düşünün , düşündükçe yapmış olmaktan utanç duyacağınız şeyler varsa ne olacak peki?
Reklam
Devrimci hayat tam olarak nedir çözebilmiş değilim ama güzel bir şey sanırım.
Gençlik yoz kültürün parçası haline getirildi. Kapitalist düzenin çarkları arasında en çok da insani değerler öğütülüyor. Gençler yoksulluğun pençesinde...
" Bir gün evlenirsem bu ilk dans rezaletine alet olmayacağım,"
Telefonlar akılsız o sıralar, zaten akıllı olsa bizim evde ne işi var?
Reklam