"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Bütün o cafcafın,tiril tiril şatafatın ardında saklananı görebilmek için bakmak yetmez.
Ben ve arkadaşlarım çalıştığımız AVM' lerde hiç alışveriş yapamamış biz saygılı hizmetkârlarınız sizi salamıyoruz...
Gurur duyacağınız bir şey yoksa da, utanç duyacağınız bir şey olmasın en azından hayatınızda. Yoksa bu şey, taşımayacağınız kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz..
Korkmanın ne demek olduğunu bilmiyor buradikler, utanç duyacakları bir şeyleri olduğunu da sanmıyorum.
Ezik bir fizik öğretmeni ne öğretebilir ki çocuklara;
" Direnmek güzeldir çocuklar, buda bir fizik kanunudur,"
Diyecek halim yok....