Narin

Narin
"... kim olduğum nereden geldiğim hiç o kadar mühim değil. Aynı şekilde senin kim olduğun da, nereden geldiğin de hiç mühim değil... İnsanız, anlıyor musun, insanız biz!"
Midemde kelebekler uçuştu, karnım heycandan guruldadı. Tesadüfe bak, midenin Kürtçesi "aşık"tır.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Reklam
Kimse zayıftan, aşağılanandan yana olmak istemezdi.
Sizin hiç onurunuz kırıldı mı? Şevkinizin kırılmasına,ayağınızın kırılmasına benzemez onurunuzun kırılması. Hele çocukken! Bir bardak leblebi tozunu bir kerede ağzınıza doldurmuş gibi olursunuz. Ne yutabilirsiniz ne nefes alabilirsiniz.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Bizimkisi uzaktan deli gibi sevmek. Bir tür açık öğretim; sittin sene de geçse bi bok öğrenemiyorsun ama.
Oysa gerçek herkese göre farklıdır.
Bazen gerçeği görür, kabullenmek istemeyiz. Bazen tutunabilmek için gerçeği ararız.
Başak'a ve onun buğdaylarına; Delal'e, Dılda'ya....
Reklam