Burası henüz bireyin kıymet gördüğü, birey olarak kabul edildiği bir coğrafya değildi.Burada
toplu ölümler olunca ancak haber değeri olurdu. Onun bile sadece haber değeri olurdu ertesi gün unutulurdu. Hiçbir yetkili toplu ölümlerden sorumluluk hissedip istifa etmek gibi bir yanlışa düşmezdi.