Kesinlikle okunması gereken bir kitap bana göre. Hayatının ritmini bulamamış aslında bulmaya yönlendirilmemiş bir karakterden bahsedilmiş. Çocukluktan ölene kadar ki süreçte ailesinin izlerini sürdürmek zorunda kalmış.Ve bu yaşam tarzına bir isim verilmiş “oblomovluk”…