İnsanlar memnun olsun diye bir derdimiz yok,olmamalı da…Allah memnun olsun.Yaptığım iş Allah’ın razı olacağı bir iş mi,değil mi?.Söylediğim sözden Allah razı mı,değil mi?
Öfkenlendiğimizde,birisinin bizi rahatlatmasını beklemek yerine,bizi öfkelendiren şeyi çözeriz. Olgun yetişkinler,suçlayacak ya da sorunlarını çözecek birini bulmaya çalışmak yerine,kendilerini sorun çözen kişiler olarak görürler. Olgun olmayan kişilerse,hayatı kurban olarak deneyimler ve sürekli olarak kendi sorunlarını başkalarının çözmesini isterler.