nasibe

@Nasibee0·
·
sabitlendi
"Diğer insanlar benden farklı bir dünyada yaşıyor. Renkleri görüyor, her şeyi hissediyor, birbirilerini seviyor ve heyecanlanıyorlar. Ben bunların hiçbirini yaşayamıyorum. Benim için dünya gri. Ben dünyanın içinde yaşamıyorum; ona dışarıdan bakıyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

nasibe

, şu anda okuyor
%34 (50/144 syf.)
Kerem Eksen
7.7/10 · 488 okunma

nasibe

, şu anda okuyor
%52 (50/96 syf.)
Osho
7.5/10 · 993 okunma
Hiçbir lafın, hiçbir duygunun yaşama şansı yok burada, her şey kısa zaman içinde boğulup gidiyor.

nasibe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
16 günde okudu
·
2026 30. kitabı
Nikolay Gogol
7.5/10 · 17,5bin okunma