Naciye yılmaz

Naciye yılmaz
@Nasl19
Bir yerde okumuştum. Diyor ki; "Sen o kadar şeye sessiz kalıp içine atmışsın ki, senin yerine vücudun tepki vermeye başlamış..."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şey yapmadan sevilen insaları gördükçe her şeyimi verdiğim halde neden sevilmediğimi düşünüyorum.
1000k
Sırf birisini kaybetmek istemediğin için daha fazla anlayışlı ve affedici olmaya çalıştıkça, karşın- dakine hak verip düzelir diye umut ettikçe o seni kaybetmekten korkmamaya başlıyor. İncitmekten çekinmiyor. İşte hayattan aldığım en büyük ders belki de bu...
Ah Almayın, Papatya Alın Hakkımda bildiğin ufak bir ayrıntı bile muazzam bir tut- kuya teslim ediyordu beni. Bunlarla mutlu olan biriydim ben. Gözün kaldı tabii. İki günlük mutluluğumda gözün olduğunu bilsem, belli etmezdim sana hiçbir şeyimi; ama bu kadar kötü olduğunu bilmedim hiç. Bilemedim. Sevmiyor- sa bari kendimce mutlu olup yetindiğim şeyleri de elimden alacağını hiç düşünmedim. Sen güzel bir hayal kırıklığısın bende. Muhteşem bir pişmanlıksın. Hiçbir şey bunu değişti- remeyecek. Aldığın ahım var ya, sen kiminle nereye gidersen git, hep peşinden gelecek. Bunu fark ettiğin o an, peşinden gelen ahım sana içten derin bir acı hissettirecek. Boşuna dememişler, "Ahın bulamayacağı adres yoktur," diye... Yerime koyduklarının seni sevdiğini zannedeceksin; ama o sevgiyi kalbin hiçbir zaman hissedemeyecek. Çünkü bir insanın ahı alınırsa başkasıyla mutlu olunmaz. Olunamaz. Bu hiçbir kitapta da yazmaz. Bir kalp öldürülürse başka bir kalple yaşanmaz. Benim ahımı alma, bana papatya al.
Ben her zaman çok sevmenin yeteceğini düşünürdüm. Size çok sevmenin yetmediği yerden yazıyorum." Ve ögrendim ki ; "Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş. Bunu bana güzel sevdiğim Biri öğretti..!" sevmekyanmaktiir
Edebiyat