Nisa

Nisa
@Nassa
Bulutlar da hafif mi kar taneleri kadar.. Özgürlüğün borcu mu ödeniyor Yaralar mı açılıyor yoksulluğa Ezilmişliğin isyanı mı sesleniyor?
Sevgim ve umudum adına yalvarıyorum sana, sevgine ve umuduna dudak bükme..
Reklam
Henüz özgür değilsin, onu arıyorsun; çok uykusuz kalmışsın bu yüzden, çok uyanık.

Nisa

, bir kitap okudu
6/10
·431 syf.··
2016 12. kitabı
Canan Tan
8.1/10 · 50,4bin okunma
YASALARA DAİR Yasalar, doğru oldukları için değil, yasa oldukları için yürürlükte kalırlar. Kendilerini kabul ettirmeleri akıl dışı bir güçten gelir, başka bir şeyden değil. Mistik olmak, işlerine gelir. Yasa koyucular da çoğu kez ,eşitlik korkusuyla haksızlığa düşen kimselerdir. Nasıl olursa olsunlar, insandırlar sonuçta. Her yaptıkları şey, ister istemez önemsiz ve değişkendir. Yasalardan daha çok, daha ağır, daha geniş haksızlıklara yol açan başka ne vardır?
Sayfa 21 - Akvaryum yayınevi·Kitabı okudu