Size şunu sorayım:
SİZCE TANRI MÜKEMMEL VE KUSURSUZ MU?
BİRÇOĞUNUZ BUNA EVET DİYECEKTİR.
öyle olmasına rağmen, Tanrı'yı bile SEVMEYENLER var.
Hadi bakalım buyrun burdan yakın.
Tanrı bile herkesin onayını alamıyorken size ne oluyor da herkesin onayını alma hayaliyle yaşıyorsunuz ?