"Normal" sózcüğü Latince "Gönye" anlamına gelen "Norma" sózcûgünden túremiș. Normallik geometrik bir hadi-
seymiş yani, yere dik açıyla durabilenler için kullanılyormuș. Bense yıllardır kendimi yere dik hissetmiyorum. Bundan mıdır bilmem, bu ara sık sık düşüyorum. Zaten yerçekimiyle sram hiçbir zaman iyi olmadı, bir tür ayak uyduramıyorum. Fizik yasaları beni çok hırpalıyor.