Böyle konuşuyorum diye sakı her şeyden vazgeçtim
sanma. Bilakis, galiba galiba dünyanın nasıl bir yer olduğunu daha
yeni yeni anlıyorum. Bașta da söylediğim gibi, geçmişten
geleceğe doğru giden zaman yolcularıyız iște. Uzay turisti gibi
pir seyiz esasen, bence kulağa eğlenceli geliyor. Bütün bunlar
senin de aklıa yatıyorsa birlikte krediye girip bir uzay mekiği
almamıza ne dersin Osman?
Bu ara sık sık o yalnız balinayı düşünüyorum. Hani diger
tùm balinalardan farklı frekansta bir ses çıkardıgı için hicbiri tarafindan duyulmayan, yıllardır okyanusta tek başına dolaşan o kimsesiz balinayı. Herkes aynı şarkıyı söylemek zo-
runda değil ki. Bunun bedelinin bu kadar ağır olmasına çok kızıyorum. O balinaya büyük bir şefkat duyuyorum,