Madem ki yüreğin ağlıyor…gözünü ağlatmaktan menetmişsin ne çıkar, ne değişir? Görülüyor ki yemek, içmek, uyumak gibi bu da bir ihtiyaç… kimden sıkılıp da tatlı canını sıkıntıya sokuyorsun a budala… Bırak, şu kötü gözyaşları kana kana aksın… belki biraz da ferahlarsın…