Niçin hep acı şeyleri yazayım?Dostlar,yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar.Hep kotu sakat şeyleri mi göreceksin diyorlar.Hep açlardan,çıplaklardan dertlilerden mi bahsedeceksin?Niçin yazılarındanki bütün insanların benzi soğuk,yüreği kederli?Bu memlekette yüzü gülen,bahtiyar insan yok mu?