NazBeSe

NazBeSe
@NazBeSe
Nedir bu?
Söyler misiniz bana,neden böylesine mutluyum bugün?Sanki bir yelkendeyim,üstümde engin,mavi bir gökyüzü uzanıyor......iri,beyaz kuşlar uçuşuyor...Nedir bu?
Sayfa 5 - irina
Reklam
Gerçekten Yok Mu?
Niçin hep acı şeyleri yazayım?Dostlar,yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar.Hep kotu sakat şeyleri mi göreceksin diyorlar.Hep açlardan,çıplaklardan dertlilerden mi bahsedeceksin?Niçin yazılarındanki bütün insanların benzi soğuk,yüreği kederli?Bu memlekette yüzü gülen,bahtiyar insan yok mu?
Sayfa 63 - Venedik Yayınevi·Kitabı okudu