NazBeSe

NazBeSe
@NazBeSe
Müslüman olmak, Aşık olmak gibi..
Böyle işte... Yani, Müslüman olmak aslında aşık olmak gibi bir şey. Aşık olan insan nasıl hep sevgilisinin iyi durumda olmasını isterse, Müslüman olan insan da, diğer bütün insanları sevgilisi gibi gören bir adam olacak.
Sayfa 88 - Tiyo·Kitabı okudu
İslam
Reklam
Çimleri biçen adam orada hiç olmamış gibidir; bahçıvansa bir ömür boyu orada olacak.
Nedendir bilemem ama İnsan ağladığı anıları, gülerek. Güldüğü anıları, ağlayarak hatırlıyor...
—Tutamak sorunu. İnsanın bir tutamağı olmalı. — Anlamadım. —Tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak birşey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez.....
Sayfa 183·Kitabı okudu