NazBeSe

NazBeSe
@NazBeSe
—Tutamak sorunu. İnsanın bir tutamağı olmalı. — Anlamadım. —Tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak birşey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez.....
Sayfa 183·Kitabı okudu
NazBeSe
👌👍
Reklam
Tanrım, bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasında ki farkı anlayabilme sağduyusu ver .
Sayfa 205 - Dharma·Kitabı okudu
NazBeSe
Harika❤

NazNazNur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·225 syf.·
6 saatte okudu
·
2021 24. kitabı
Marlo Morgan
8.2/10 · 27,5bin okunma
NazBeSe
👍