Olayı bilmeyenler için önemli, ironik bir not: Metro istasyonunda mahsur kaldılar ve hiçbir yere çıkamıyorlar
"Oğuz'la nasılsınız?"
"Nasıl olalım işte, bildiğin gibiyiz. Bugün kahvaltı için Kadıköy'deydik, yarın Galata'ya çıkacağız, hafta sonu da bir tatil köyüne gitmeyi düşünüyoruz."
*Bu kitabi kesinlikle okumalısınız genellikle üzücü bir kitaptı ama sırf bu küçük komik sahneler için bile okunmaya değer*