Naz

... gece ve gündüz birbirine mesafeli durmalıydı, karıştılar mı bir kere, artık sadece gece vardı.
Sayfa 10
Reklam
Dört yıl süren evliliğimizin ilk yılı şaşkınlık, ikinci yılı bıkkınlık, üçüncü yılı yılgınlık, son yılı rezillik içerisinde geçti.
sabah akşam sendeyim, çok fena çarptın beni be Muazzez.
Gelene geçene seni anlatıyorum, arkadaşlarımı aşktan soğuttun, dilimin tespihi oldun.
Fakat hakkını teslim edeyim; çok muhterem zatmışsın Muazzez. Hani tabelanı yaptırıp göğsüme assam, desem ki, “Burada bir muhterem zat yatıyor”, seni bekleyen kollarıma çaput bağlarlar, gözyaşlarıma dilek taşları atarlar, yani o derece...