Güzel bir başucu kitabı diyebilirim. Her bölüm; eksik bildiğimiz, hatta bazılarının anlamlarını bile bilmediğimiz atasözünü içeriyor. Okudukça yüzünüzde ufak bir tebessüm beliriveriyor.
Kitap okuma vakitleriniz bereketli olsun ;) Keyifli okumalar.
Kitaplar,
Üzülmek senin elinde, Ne yargılar, Ne yarı yolda bırakır, nede değersizleştirir. Nankörlük nedir bilmezler, sen onu terk etmediğin sürece hep seninledirler...Bu sebepledir ki en kötü bağımlılığımdır Okumak N.Ç.
#kitap