Oldum olası kişisel gelişim kitaplarından, bana ne yapacağımı ne yapmam gerektiğini söyleyen kitaplarda pek hoşlanmam. Genelde de uzak dururum.
Arkadaş tavsiyesiyle okuduğum bu kitabında o kitap sınıfından olduğunu bilseydim okumazdım sanırım.
Yazarın psikolog olmasından dolayı olayları psikolojik yönleriyle ele ayağını düşünerek okuduğum bu kitap, benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.
Baştan sonra aynı şeylerin farklı kelime ve cümlelerle tekrarlanmasından ibaret olan bir kitap. Sıkıcı.
Keşke hayal ettiğim gibi olabilseydi ve keyifle okuyup, zevkle tavsiye edebilseydim.