📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Fakat nasıl olur bu? Dehşet bir şey! -diye konuşmaya başladı, sonra teraryumdaki kurbağalara döndü:- Dehşet bir şey beyler-diye yineledi, fakat kurbağalar uyuyordu, yanıt vermediler.
İşte ben de bunun iyi bir şey olmadığını söylemek istedim, çünkü bazı insanların sağlığı için diğerlerinin bedenlerinin ve ruhlarının mahvedilmesi mümkün değildir, tıpkı bazı insanların kendi sağlıkları için başkalarının kanını içmesinin mümkün olmadığı gibi.