Ben daha önce nasıl bu kadar güzel bir kitabı yarım bıraktığım şaşırıyorum !
Yazım dili çok naif ve olay olmasa bile olay varmış gibi sürükleyici bir şekilde okunuyor. Kişi isimleri ilk başladığımda karıştığı için bu sefer küçük bir liste yaptım ve çok faydası oldu . İsimler sizin de kafanızı karıştırıyorsa sizde deneyin. Tavsiyemdirrr
Gurur ve Önyargı