Rafiga Hajiyeva

10/10
·692 syf.··
2022 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2022 01:40
Öncelikle; Görüyorum ki chaolun ayrı bir kitabı var diye çıldıranlar var. kudurun. Lord Chaol Westfall bu aşkla daha fazla yaşayamayacağım. help. Chaolu sevmeyen benden uzak dursun. Muhabbeti kessin. Çünkü ben cahille sohbeti kestim. bana kimse bu kitaptaki karakterlerin gerçek olmadığına inandıramaz. Özellikle chaolun. Chaol yüzünden erkek arkadaşımdan trip bile yedim ahahahahha sor bana pişman mıyım? kitap 5.kitabın 2.kısmı gibi çünkü aynı zamanda gerçekleşiyor olaylar. Nesryn seni severim bacım ama seni okumak istiyor muyum bilmiyorum bi kop da chaol ve yrene'i okuyalım ya. Sartaq’ı çok sevmiş okuyucular. İşte böyle tatlı şöyle tatlı diye. İyi de yani neyi abartmışlar anlayamadım. sizin bölümlerinizi atlaya atlaya okudum hakkınızı helal edin. zaten çok da önemli bi şey olmuyor sizin cephede. ama meave!!!!! nE neyse aşkım chaol o kadar iyi mücadele ediyor ki durumuyla. Sert ve ifadesiz karşılıyor her şeyi ya lan seni yerim. tekerlekli sandalye onu bir nebze yumuşatmadı ajsjjdjd hala domuz hala gıcık ve hala inatçı ve bu yüzden insanları ruh hastası kıvamına getirmesi ahshshsh you go my man. Ama chaolun kederi… ah lan. Özellikle 19.bölüm. Allahım beni mahvetti! Nehemia, sorscha, dorian yüzünden kendini asla affedememesi, celaenenin onu rıhtımda terk etmesini unutamaması. Hak ettiyse eyw ama valla haketmedi ya. Neyse tatlıya bağlandı her şey çünkü Yrene geldi ve her yönden iyileştirdi bebişimi(kalp) Bu arada Yrene Chaola domuz domuz davranacak, beni çıldırtacak sandım. 2.buluşmalarında bi kediye bağlamaya başladı. o yüzden Yrene'i çok çok çok sevdim. gerçi böyle olsa da yrene sonunda yine çok çok çok severdim. ama üzüldüm bi tık neden diye sormayın. neyse sana sevdam baki chaol. sanırım son kitabı okumak için beklicem uzun bir süre (kendime de bi güvenemiyorum ama)
Şafak KulesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20191,504 okunma
Rafiga Hajiyeva
Benim gibi düşünen birini fandomda bulmak epey zor ya. O kadar haklı ve güzel bir inceleme olmuş ki👌🏼 Ben de Chaol’u seviyordum ama kendi kitabından sonra daha da bir sevdim. Ve mesela önceki kitaplarda anlayamamışım ama rıhtımda ayrılıklarını aslında gösterdiği kadar iyi atlatamamış.. ben Chaol’u Aelin’le de çok seviyordum. İlk kitapda nasıl Dorianı seçtiğini anlayamamıştım.. Benim gibi Chaol’u seven birini görünce durduramadım kendimi.. :)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Avril Lavigne - What The Hell
10/10
·411 syf.·
Beğendi
·
2019 36. kitabı
Kitabı okuduktan sonra gerçekten kendime inanamadım. Çünkü neredeyse 8 aydır saçma ön yargılarım yüzünden (herkes beğenmiş ben beğenmem, sıkıcıdır, uzun süre bitiremem vb...) okumuyordum. Nasıl olduysa 4 gün önce gözüme ilişti ve çokta canım sıkıldığı için okumaya başladım ve öyle gitti... Fangirl gerçekten çok güzeldi! Bu zaman kadar okuduğum en tatlı ve gerçekçi hikayelerden birisiydi Rowell'ın hikayesi. (Ayrıca en çok alıntı yaptığım kitap.) Okurken çoğu zaman kendimi gülümserken buldum. (Alıntı yaparken de.) Simon Snow onların dünyasının Harry Potter'ıydı. Ve cidden sanki gerçekten Simon Snow diye bir seri vardı. Herkes ona bayılıyordu ve internette onun için bir sürü hayran kurgusu yazılmıştı. Sihircath hesabı gerçekten de internette vardı ve rekor tıklanmalara gerçekten de imza atıyordu. İnternete Simon ve Baz yazdığınızda sanki cidden önünüze milyonlarca başlık çıkıyordu. (Ki çıkmıyor da değil.) Sanki bunlar cidden de varmış gibi hissediyordunuz ki ben hala daha öyle hissediyorum. Cath, Levi, Wren, Reagan gerçekten gerçekte varmışlar gibi düşünmeye devam edeceğim sanırım. Onları cidden çok sevdim. Ve uzun sürede unutmayacağım. * Aslında eskiden yazdığım incelemenin incelemeyle hiçbir alakası olmasa bile çok tatlı olduğu için onu atacaktım buraya ama sonra yenisini yazmaya karar verdim. Çünkü bazı şeyler eklemek istiyorum. Aslında bunları Asla Vazgeçme’nin incelemesine yazmak daha mantıklı olurdu ama o inceleme zaten çok uzun ve güzel.. o yüzden en iyisi buraya yazmak olacak. Bu kitabın anlatılacak bir şeyi bile yok. Mükemmel bir konusu, olay örgüsü falan… hiçbir şeyi yok. Ama yine de çoğu kitaptan daha çok heyecanlandırıyor beni. Çoğu kitaptan daha çok kendisine bağlıyor ve bana ‘bir bölüm daha, bir bölüm daha…’ dedirtebiliyor. Bu duygu bende artık eskisi
FangirlRainbow Rowell · Pegasus Yayınları · 20161,578 okunma
Rafiga Hajiyeva
İncelemenin kitaptan daha güzel olmuş 💕👏🏻
8/10
·416 syf.··
2021 14. kitabı
Uyuyamadığım bir gece elime aldım bu kitabı belki biraz iyi gelir diye. Kitabı elimden bıraktığımda sabah olmuştu ve bitmesine en fazla 100 sayfa kalmıştı. Evet, klişelerle dolu bir kitap ama bu akıcı ya da güzel bir kitap olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bazı kitaplar hatta bence birçoğu için bu geçerli, ne beklediğine göre vereceği keyif de değişiyor. Bir aşk kitabından özellikle sanırım wattpad’den çıkmış bir kitaptan bekleyeceğiniz şeyler sınırlıdır bana göre akıcı bir aşk hikayesi olması yeterli mesela. Ve bu beklentimi çok güzel karşıladı diye bilirim. Ahmet’i ilk baştan sevemedim. Mutlu Kelebeği de öyle. Ama Emir. Ah, Emir! Kitabı elimden bırakamama sebebim sendin! O kadar güzel bir karakter ki. Kitabın bir diğer tatlı tarafı bitirdiğim zaman hemen 2ci kitaba mı başlasam Romeo ve Juliet’i yeniden mi okusam emin olamadım. Alıntılar çok fazla olsa da hiç yormuyordu. Güzel bir hikayeydi.
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 201811,4bin okunma
mislina isimli okura yanıt verildi
Rafiga Hajiyeva
Listemde, en kısa sürede onu da okuyacağım. Teşekkürler💓
8/10
·416 syf.··
2021 14. kitabı
Uyuyamadığım bir gece elime aldım bu kitabı belki biraz iyi gelir diye. Kitabı elimden bıraktığımda sabah olmuştu ve bitmesine en fazla 100 sayfa kalmıştı. Evet, klişelerle dolu bir kitap ama bu akıcı ya da güzel bir kitap olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bazı kitaplar hatta bence birçoğu için bu geçerli, ne beklediğine göre vereceği keyif de değişiyor. Bir aşk kitabından özellikle sanırım wattpad’den çıkmış bir kitaptan bekleyeceğiniz şeyler sınırlıdır bana göre akıcı bir aşk hikayesi olması yeterli mesela. Ve bu beklentimi çok güzel karşıladı diye bilirim. Ahmet’i ilk baştan sevemedim. Mutlu Kelebeği de öyle. Ama Emir. Ah, Emir! Kitabı elimden bırakamama sebebim sendin! O kadar güzel bir karakter ki. Kitabın bir diğer tatlı tarafı bitirdiğim zaman hemen 2ci kitaba mı başlasam Romeo ve Juliet’i yeniden mi okusam emin olamadım. Alıntılar çok fazla olsa da hiç yormuyordu. Güzel bir hikayeydi.
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 201811,4bin okunma
세마 Sky isimli okura yanıt verildi
Rafiga Hajiyeva
İkinci kitabı da okudum ve o da çok güzeldi, teşekkürler!!💓