Mustafa Kaya tarafından kaleme alinan çeşitli konular hakkında yazılmış, okuyucuyu duygudan duyguya sürükleyen, dolu dolu şiirlerin bulunduğu hoşunuza gidecek bir kitap. Aşağıya sevdiğim bir dörtlük bırakıyorum keyifli okumalar❤
Hüzün gemisinde yolcu musun ki
Sen de bir sevdaya batmış gibisin
Ne yelken, ne direk, ne de demir var
Ne varsa denize atmış gibisin