" Kişi, yaşamın anlamını veya değerini sorguladığı an, hastadır" der Sigmund Freud. Ama ben, yaşamın anladığını merak eden bir insanın, ruh hastalığını dışa vurmaktan çok, insanlığını kanıtladığına inanıyorum. Yaşamda anlam arayışına yönelmek için nevrotik olması gerekmez, ama gerçekten de insan olması gerekir. Anlam arayışı insan olmanın ayırt edici özelliğidir.