Psk. Dan. N.Başak Türkmen

Psk. Dan. N.Başak Türkmen
Puan vermedi·102 syf.··
Beğendi
·
2022 13. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2022 00:00
Selaaam hemencecik biten bir kitaptan geliyorum İlk kez Nazlı Eray okuyorum. Kitabın içerisinde 7 kısa öykü bulunuyor ve her biri hem gerçek hem fantastik öğelere sahip. İşte bunu sevdim sanırım. En beğendiğim öykülerden biri kitaba ismini veren öykü oldu bunu da söylemeliyim sanırım :) Okuyun siz benim gibi geç tanışmayın Nazlı Eray'la
Öykü
Ömür Uzatma KahvehanesiNazlı Eray · Everest Yayınları · 2021795 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·102 syf.··
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2022 00:00
·
2022 13. kitabı
Nazlı Eray
7/10 · 795 okunma
Puan vermedi·504 syf.··
2022 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2022 17:26
Woooowwww..... Kitabı aşırı begendiiiim zaten anlaşılmıştır Ayfer Tunç kitaplarından okuyup da beğenmediğim henüz olmadı. Burdan sonraki kendimle konuşmalarımı içerir bu yüzden spoiler içerir Kitabı olabildiğince çabuk bitirmeye çalıştım. Çünkü olay örgüsü tazeyken bitirmek istedim. Bundan önce diğer ikisini de okudum. Şüphesiz en çok beğendiğim Osman, diğeri yeşil peri gecesi oldu. Hatta ben kapak kızını biraz gereksiz buldum üçlemenin arasında. Her neyse kitap boyunca Osman'ın da intihar edip etmediğini merak ettim sonucunda ben intihar ettiği kanısına vardım. Yeşil peri gecesinde şebnem 'in Osman'ın kendisini aldattığını hatta emniyet müdürü ile aralarında geçenleri Osman'ın bildiğini ancak bilmiyormuş gibi yaptığını düşünmesi üzerine bu kitapta bu şüphelere tam olarak cevap bulurum diye düşündüm ancak maalesef net bir cevap yok hatta konu üzerinde Teoman'ın etkisini bile anladığına dair net bir şey yok. Bunların cevabı da açık olsaydı daha iyi olabilirdi sanıyorum okura bırakıldı :) Mesleğimden ayrışmadan söyleyeceğim bir yorum da şu ki; Şebnemin hayatı için, bazen şanslı değilsen şanslı değilsindir yani başlangıçtan itibaren zorsa maalesef sonuna kadar da zor olabiliyor bazı şeyler. Okuyun, okutun! Çokça beğendim. Yeni kitapta görüşürüz
OsmanAyfer Tunç · Can Yayınları · 20208,4bin okunma
Sevgisizlik insanı yaşatmayabilir ama sevgi gerçekten yaşatır mı, bilmiyorum.
Sayfa 246·Kitabı okudu