NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
... demek ki dünyada yetenek ne denli bol ki doğa bunları böyle bol keseden dağıtabiliyor, diye düşündüm. Oysa doğanın bizim düşüncelerimize pek aldırdığı yok. Bu günlerde çevrede öyle çok yetenek var ki, yakında herkes sanatçılarımızın meslektaşı olacak, çevrelerinde sanatçı olmayan kimse kalmayacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu dünyada etrafımızdaki şeylere ne kadar az sahip olabiliyoruz.
... herkes az çok bir veya birkaç insanın yüzünden kötüdür.
İnsanoğlu güzel şeye düşmandı. Nasıl bilmeden kendi saadetini, başkasının saadetini yıkmak isterdi? İnsanoğlu huzurun, iyiliğin düşmanıydı, kendi kendisinin düşmanıydı.
Kendisine güvenmiyordu. Hayatta kendisi için tek bir adım atamayacak kadar zayıftı. Bunu şu dakikada öğrenmişti.