Baba olunca içimizde Kudüs canlanır, anne ise bir çocuktan bir Kudüs yapar. Yüreğimiz sıkışınca anlarız ki Aksa'dan bir taş düşürülmüştür. Peygamberimizin(sav) göğe yükseldiği yerdir. Mekke ve Medine'nin yanında üçüncü yücedir. Kutludur, Tanrı'dan gelen ışıkla bezenmiştir. Yastadır çünkü savunan, hakkını arayan sadece bir avuç insan vardır. O avuç, ta ki kucak olsun, coğrafyalara sığmasın ve taşsın diye yarım asırdır işgal altında...
Bir kağıda FİLİSTİN başlığı yazsam altına neler sığdırırdım onu anlatan? Acı, gözyaşı, bombalar, yaralananlar, şehit olanlar ve dahası... Sahiden böyle mi tanıyorum?
Namahrem eli değmesin, zulmün postalları kol gezmesin, yüzsüz işgalciler ev sahiplerini bastırmasın diye ortak dualar uçurmalıyız Kudüs için. Çünkü Kudüs'e dua etmek tüm Mazlum ve mağdur coğrafyalara dua etmek demektir.