Nebiye Aytar

Nebiye Aytar
@Nebiyeee
Her şey zamanında güzeldir. Kayıp giden yıldızdan kimse ışık alamaz...

Nebiye Aytar

, bir kitabı okumaya başladı
Franz Kafka
7.3/10 · 64bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Nebiye Aytar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
Beğendi
·
2023 1. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma

Nebiye Aytar

, bir kitabı yarım bıraktı
140 syf.
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,8bin okunma
Milyonlarca çocuğu bozucu, köreltici bir eğitimin pençesinde bırakıyoruz. Erdem çiçekleri açabilecek bu körpe fidanlar gözlerinizin önünde kurtlanıyor; büyüyüp suç işledikleri zaman, yani içlerine çocukluktan giren kötülük tohumları acı meyvelerin verdiği zaman ölüm cezasına çarptırıyorsunuz onları. Sizin yaptığınız nedir biliyor musunuz? Asma zevkini tadabilmek için hırsızlık yaratmak.
Bir koyunun sırtında taşıdığı yünün en incesinden yapılmış giysiler giyiyor diye bir insanın daha soylu, daha değerli olmasını sanması deliliktir.