Küçücük, saf ve sevgi dolu bir çocuk için ne kadar ağır bir yaşam ve acı kayıplar. Gözlerimde yaşlarla okudum sonlarını. Kalbim kırık, boğazım düğüm düğüm.
İlk kitaba oranla çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kitap resmen kâr amacı güdüyorum diye bağırıyor. Altın Muhafızlar Serisi'nin ilk kitabıyla yarışamaz bile. Hava Uyanıyor kitlesine hakaret gibi bir kitap. Konu çok gereksiz ve çiğ. Dili sade ve hızla okuyorsunuz. Kitapta sevdiğim tek şey tanıdık karakterlerin geleceğini bilmemden ötürü yaşadığım duygusallıklar. Umarım son kitap böyle hayal kırıklığı yaşatmaz.